Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Szczerze, [Tygrysi Pazurze], tu nic nie ma. Tylko mały rudy pieszczoch śpi pod krzakiem. I nie sądzę, żeby miał się czym martwić!

Lwie Serce uspokaja Tygrysiego Pazura, "Strach przed ogniem" (tłumaczenie nieoficjalne)

Strach przed ogniem (ang. A Fear of Fire) - krótka historia opowiadająca o Tygrysim Pazurze, na krótko przed wydarzeniami z "Ucieczki w dzicz". Tygrysi Pazur doświadcza koszmarów o zniszczeniu go przez ogień, co sugeruje przybycie Ognistej Gwiazdy do Klanu Pioruna.[1]

Streszczenie

Tygrysi Pazur doświadcza koszmaru o uwięzieniu w obozie Klanu Pioruna podczas pożaru, a Szybki Wiatr z niepokojem budzi go. Tygrysi Pazur beszta Szybkiego Wiatra za brutalne obudzenie go, a pręgowany kocur zostaje przydzielony na patrol graniczny w pobliżu Siedliska Dwunożnych z Lwim Sercem, Kruczą Łapą i Szarą Łapą. Gdy zbliżają się do Siedliska Dwunożnych, Tygrysi Pazur jest zszokowany, gdy wyczuwa ciężki dym i słyszy trzaskający ogień w Siedlisku Dwunożnych, a głos w jego głowie ostrzega go, że ogień go zniszczy. Tygrysi Pazur ostrzega swoich pobratymców, aby uciekali przed ogniem, ale jego towarzysze są zdezorientowani, ponieważ niczego nie czują. Tygrysi Pazur łagodnieje, wiedząc, że poczuł zapach ognia, ale zapach zaczyna znikać. Lwie Serce zaznacza, że widzi tylko rudego pieszczocha śpiącego w pobliżu legowiska i nie powinien on sprawiać problemu.

Ciekawostki

Cytaty

Gdzie idziesz? Jesteś szalony? Tam jest ogień!

Tygrysi Pazur do Lwiego Serca, "Strach przed ogniem" (tłumaczenie nieoficjalne)

Zobacz także

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w "Strachu przed ogniem"
  2. Wyjawione w "Furii Tygrysiego Pazura", rozdział 7
Advertisement