FANDOM

Poluję. I nie obchodzi mnie co wasza dwójka powie, Klan Wiatru ma takie same prawo do polowania przy Czterech Drzewach jak wy. Klan Pioruna nie może sobie przywłaszczyć wszystkiego. Nie dziwie się, czemu zawsze walczycie z Klanem Rzeki o Słoneczne Skały. Co za zgraja dzikusów.

—Szczawiowa Łapa do Tygrysiego Pazura i Rudego Ogona, Dług Rudego Ogona

Szczawiowa Łapa (ang. Sorrelpaw) – dawna uczennica Klanu Wiatru. Córka Orzechowego Nosa i Łąkowego Poślizgu, siostra Martwej Stopy i Gołębiej Łapy.

Wygląd

Szczawiowa Łapa jest brązowo-szarą kotką.

Fabuła

Super Edycje

Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Nowele

Dług Rudego Ogona

Szczawiowa Łapa przypadkowo łapie królika na terytorium Klanu Pioruna i wpada na Rudego Ogona i Tygrysiego Pazura. Początkowo odmawia przyznania się do winy pomimo oczywistych dowodów. Tygrysi Pazur rozkazuje szylkretowemu kocurowi, aby nauczył ją lekcji, a Rudy Ogon niechętnie atakuje uczennicę. Przybywa Jeleni Skok i beszta dwóch wojowników Klanu Pioruna za zaatakowanie ucznia. Tygrysi Pazur kłamie o tym, co się stało, a Wrzosowa Gwiazda i Słoneczna Gwiazda kłócą się o to podczas zgromadzenia. Rudy Ogon znajduje Jeleni Skok, który mówi kocurowi, że Szczawiowa Łapa wciąż jest obolała.