FANDOM

Ale dzisiaj kocięta Lwiego Płomienia zostają uczniami, i szczęście znacznie przewyższa smutek.

Wiewiórczy Lot o kociętach Lwiego Płomienia, "Burza Jeżynowej Gwiazdy", strona

Szczawiowa Pręga (ang. Sorrelstripe) – druga córka Lwiego Płomienia i Rozżarzonego Serca, siostra Ostrokrzewowej Kity,Muszego Wąsu, Plamistego Futra, Kłapiącego Zęba i Paprotkowej Pieśni. Wojowniczka Klanu Pioruna, matka Mirtowej Łapy i Zatokowej Łapy oraz przybrana matka Ziębiej Łapy i Płomiennej Łapy.

Wygląd

Szczawiowa Pręga jest ciemnobrązową kotką.

Fabuła

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

W mandze, Wiewiórczy Lot wygląda dumnie na córkę Lwiego Płomienia, Szczawika, która zostaje uczennicą. Po ceremonii Jeżynowa Gwiazda zauważa, że została nazwana po Szczawiowym Ogonie, która umarła po walce z Ciemnym Lasem. Następnego dnia Wiewiórczy Lot i Jeżynowa Gwiazda wraz z uczniami ich mentorami, zaczynają szkolenie walki. Uczniowie są podekscytowani tym, że przywódca Klanu i jego zastępczyni trenują razem z nimi. Wiewiórczy Lot traci równowagę, a uczniowie martwią się o nią. Mówi im, że czuje się dobrze i używa jej upadku jako przykładu, że każdy może popełniać błędy.

Cień Tygrysiego Serca

Szczawiowa Pręga formalnie nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Wizja Cieni

Misja ucznia

Olcha martwi się, czy będzie musiał dokonać oszacowania, aby zostać uczniem, jak pamiętał, Szczawiowa Pręga i jej rodzeństwo byli wojownikami. Tuż przed ceremonii zostania uczniem Olchy i Iskry, Szczawiowa Pręga jest widziana gdy trzyma głowę wysoko, ponieważ ukończyła bycie uczniem.

Kotka pojawia się na patrolu z Bluszczową Sadzawką i Brzozowym Upadkiem, a Szczawiowa Pręga gratuluje Roziskrzonej Łapie jej pierwszej upolowanej zdobyczy.

Później, jest ona widziana na patrolu z Bluszczową Sadzawką i Ostrokrzewową Kitą. Wiśniowy Upadek jest ranna, i patrzy, jak Olchowa Łapa traktuje ją bez wsparcia z Sójczym Piórem lub Liściastą Sadzawką.

Kotka wspiera Wiśniowy Upadek, i pomaga jej bezpiecznie wrócić do obozu. Po powrocie Olchowej Łapy z podróży, jest wspomniana że jest na patrolu z Wiśniowym Upadkiem, Paprociowym Futrem i Roziskrzoną Łapą.

Piorun i cień

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Koty Klanu Pioruna
Przywódca Jeżynowa Gwiazda
Zastępca Jagodowy Nos
Medycy Sójcze PióroOlchowe Serce
Wojownicy Ciernisty PazurBiałe SkrzydłoBrzozowy UpadekMysi WąsMakowy MrózLwi PłomieńRozżarzone SerceRóżany PłatekTrzmiela PręgaKwiecisty UpadekBluszczowa SadzawkaWiśniowy UpadekKreci WąsLiliowe SerceZroszony NosBurzowa ChmuraPaprotkowa PieśńOstrokrzewowa KitaMiodowe FutroLiściasty CieńRosochata GałązkaPłetwiasty SkokOrle SkrzydłoŚliwkowy KamieńMuszelkowe FutroŁodygowy LiśćKłapiący ZąbMuszy WąsPlamiste FutroZjeżony MrózSzczawiowa PręgaRoziskrzona SkóraKwieciste UchoTrzepoczący Pazur
Uczniowie Zatokowa ŁapaMirtowa ŁapaPłomienna ŁapaZiębia Łapa
Karmicielki Stokrotka
Kociaki -
Starszyzna Szara PręgaPaprociowe FutroObłoczny OgonJasne Serce