FANDOM

Rzuciłam kamień, aby odejść. A teraz żałuję gorzko, to był błąd, powinniśmy iść do domu.

—Szepcząca Bryza do Zwijanej Orlicy po powrocie do jeziora, "Znak księżyca", strona 229

Szepcząca Bryza (ang. Whispering Breeze) – kotka, będąca w Plemieniu Wiecznych Łowów.

Siostra Dosiadającego Sokoła.

Wygląd

Szepcząca Bryza to smukła[4], srebrno-szara[1] pręgowana[5] kotka[1] z długimi nogami[4] i błękitnymi oczami[1].

Fabuła

Siła Trójki

Długie cienie

Jest postrzegana jako Ostry Pazur Starożytnych i Plemienia kotów, które dawno temu zamieszkiwały obszar, w którym obecnie działają współczesne klany. Po powrocie Skrzydła Sójki, który był w tunelu, Skrzydło Gołębia mówi, że chce, żeby Dosiadający Sokół, mogła ich zobaczyć. Szepcząca Bryza pociesza młode koty, mówiąc, że może. Pokazuje troskę o Skrzydło Sójki, który w rzeczywistości jest Sójczą Łapą, i myśli, że mógł się nieco zdezorientować, gdy znalazł się pod ziemią.

Wspomina ją później Pół Księżyc, kiedy pamięta ciężkie deszcze poprzedniego księżyca. Podkreśla, że Szepcząca Bryza przyłapała na tym całą grupę kotów, ponieważ nie miała nic przeciwko temu, by jej futro było mokre.

Widać, jak rzuca swój kamień, aby odejść, wraz z Pędzącymi Chmurami, Kamienną Piosenką, Sowim Piórem, Ciemnymi Wąsami i Złamanym Cieniem. Gdy koty przygotowują się do odejścia, budzi Sójcze Pióro z drzemki i pyta, czy jest gotów odejść.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Wyjawione w "Długich cieniach", spis Klanów
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Znaku księżyca", strona 268
  3. 3,0 3,1 Wyjawione w "Długich cieniach", strona 218
  5. Wyjawione w "Znaku księżyca", strona 268