FANDOM

Taylor - jedno z kociąt Księżniczki i Olivera. Ma brata - Obłocznego Ogona, który stał się dzikim kotem i jest wojownikiem w Klanie Pioruna. Płeć kota jest nieznana.

Wygląd

Taylor jest biało-szarym kotem.[1]

Fabuła

Wojownicy

Ogień i lód

Kiedy Księżniczka spaceruje blisko lasu i spotyka swojego brata - Ogniste Serce, zapewnia ją, że jej kocięta będą zdrowe i bezpieczne. Księżniczka wspomina, że ma mały pyszczek do karmienia i już czuje, że się poruszają.

Taylor urodził się Księżniczce i Oliverowi wraz z czterema innymi kociakami, później znanymi jako Nami, Livy, Zack i Chmurka. Ogniste Serce pyta, jak są kociaki, a Księżniczka uspokaja go mówiąc, że ma pięć zdrowych kociąt. Ogniste Serce wkrótce odchodzi, a Księżniczka wspomina, że jej kociaki mogą być wystarczająco silne, by spotkać się z nim następnym razem, gdy przyjdzie. Po powrocie do obozu Ogniste Serce myśli o Księżniczce i jej nowo narodzonych kociakach.

Księżniczka przynosi Chmurkę, aby Ogniste Serce mógł go zabrać Klanu Pioruna, wspominając, że chce wybrać przeznaczenie swojego pierworodnego, ponieważ reszta jej kociaków będzie mieszkać tam, gdzie wybiorą ich Dwunożni.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Wyjawione a stronie Wojowników
  2. Wyjawione w "Ogniu i lodzie", strona 136