FANDOM

Trąbka (ang. Hoot) – włóczęga, dawny przywódca Klanu Krwi.

Brat Jęczmienia, Skoczka i Fiołka.

Wygląd

Trąbka jest czarno-białym kocurem z nabitymi zębami na obroży.

Historia

Ścieżka Kruczej Łapy

Serce Wojownika

Jęczmień śpi przy Księżycowym Kamieniu i ma sen, o Wężu i Lodzie atakujących przed nim Fiołka.

Później, już po śnie, Jęczmień spotyka Węża i Loda, którzy mówią, że są nowymi przywódcami w Klanie Krwi.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

W Klanie Krwi, rodzi się Wąż, po raz pierwszy jest nazwany Trąbką, wraz z jego rodzeństwem Jęczmieniem, Skoczkiem i Fiołkiem. Ich matka wyrzuca go i jego rodzeństwo na dwanaście księżyców pod rozkazem Bicza, przywódcy Klanu Krwi. Zgodnie z przewidywaniami Jęczmienia, on i Skoczek znajdują Gnata i starają się zostać członkami straży Bicza. Obaj bracia podziwiają jego siłę i moc, i też chcą mieć taką.

Kiedy Jęczmień wpada na nich na patrolu w legowisku Bicza, dostrzega ich zimne, twarde oczy, które nie istniały, gdy byli jeszcze kociętami. Nosili także obroży z wysadzanymi kłami i pazurami kotów i psów. Nazwa Trąbki zmienia się w Węża a Skoczka w Lód.

Kiedy Jęczmień powraca z spotkania Kędziorego, Fiołek zostaje złapana z Jęczmieniem. Lód i Wąż wynurzają się z ciemności, gotowi ich zabić. Kiedy Jęczmień prosi, żeby ją zostawili, a Bicz odmawia, Wąż i Lód podchodzą do Fiołka—podczas gdy Jęczmień jest przytrzymywany przez Gnata—brutalnie ją zaatakowali, pozostawiając ją na śmierć. Ostatni raz widziano ich, oblizujących krew z ich łap i znikających w cieniu.

Ostateczny Przewodnik

Choć nie jest wspomniany po imieniu, jest wspomniany na stronie Kruczej Łapy i Jęczmienia. Jęczmień był zmuszony patrzeć, jak Wąż i Lód atakują ich siostrę, Fiołek na rozkaz Bicza.

Galeria