Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Może są powody, dla których warto odwiedzić naszych sąsiadów. Walka nie jest jedynym rozwiązaniem problemów

—Trzcinowe Futro do Pochmurnego Pędu o innych klanach, Odwet Wysokiej Gwiazdy strona 118.

Trzcinowe Pióro (ang. Reedfeather) - dawny zastępca Klanu Wiatru. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy

Wygląd

Trzcinowe Pióro to duży[5], jasnobrązowy pręgowany kocur[3] z bursztynowymi oczami i cienkim, postrzępionym futrem[1].

Fabuła

Superedycje

Odwet Wysokiej Gwiazdy

Emoji AshfurThinking.png

Tajemnica Żółtego Kła

Patrol Klan Cienia odkrywa ślady Klanu Wiatru, kradnącego zdobycz z ich terytorium. Wojownicy postanawiają skonfrontować złodziei na ich własnym terenie. Natrafiają na patrol, na którego czele stoi Trzcinowe Pióro. Kocur przyznaje się do kradzieży, jednak argumentuje, że mimo wszystko zdobycz należy się Klanowi Wiatru, ponieważ wcześniej została zagoniona z ich terytorium. Wojownik nakazuje kotom wrogiego klanu opuścić ich teren, jednak Kamienny Ząb postanawia poprowadzić swoich wojowników do walki. Ostatecznie Klan Wiatru zostaje pokonany, a Klan Cienia świętuje swą wygraną.

Żółty Kieł zauważa Trzcinowe Pióro, prowadzącego patrol, wiele księżyców później, kiedy wraz z Szałwiowym Wąsem udają się do Księżycowego Kamienia. Wojownik tym razem pozwala im w spokoju przejść, zdając sobie sprawę, że obydwie są medyczkami.

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Emoji AshfurThinking.png

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Gdy Sosnowa Gwiazda i Błękitne Futro, chcą przejść przez granicę Klanu Wiatru, aby dostać się do Wysokich Skał, spotykają patrol Klanu Wiatru. Kotka rozpoznaję wśród nich Trzcinowe Pióro oraz Wysokiego Ogona. Trzcinowe Pióro chce dowiedzieć się, w którą stronę zmierzają. Sosnowa Gwiazda wyjaśnia, że udają się do Wysokich Skał, co daje im prawo na przejście przez terytorium wrogiego klanu. Jednak ku zdziwieniu dwójki wojowników, Trzcinowe Pióro w dalszym ciągu toruje im drogę. Wojownik postanawia dobrze upewnić się, czy żadna zwierzyna na pewno nie zniknęła z terytorium jego klanu, podczas ich obecności. Twierdzi, że nie zamierza ufać rywalizującemu klanowi. Ostatecznie jednak postanawia odpuścić, dodając zgryźliwie, że nie chce czuć smrodu Klanu Pioruna na własnym terytorium. Sosnowa Gwiazda postanawia nie sprzeczać się z wojownikiem i wraz z Błękitnym Futrem w pośpiechu opuszczają wrogi patrol.

Przewodnik po terenie

Bitwy Klanów

Emoji AshfurThinking.png

Cytaty

To są moje kociaki, a także Płowego Ogona. Powiedziałeś, że możemy je mieć!

—Trzcinowe Futro do Gradowej Gwiazdy, "Bitwy Klanów", strona 54

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Odwecie Wysokiej Gwiazdy", strona 485 (angielskie wydanie)
  2. 2,0 2,1 Wyjawione na oficjalnym drzewie genealogicznym
  3. 3,0 3,1 3,2 Wyjawione w "Odwecie Wysokiej Gwiazdy","spis klanów"
  4. 4,0 4,1 4,2 Wyjawione w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy", strona 139 (angielskie wydanie)
  5. Wyjawione w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy", strona 134 (angielskie wydanie)
Advertisement