FANDOM

Warning

Trzcinowy Blask (ang. Reedshine) – dawniej wojowniczka i karmicielka, należąca do Klanu Rzeki. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Partnerka Jabłkowego Zmierzchu i matka Jabłkowego Mrozu, Nieśmiałego Serca i Wierzbowego Nosa.

Wygląd

Trzcinowy Blask jest kotką o ciemnopomarańczowym futrze.[2]

Fabuła

Super Edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Trzcinowy Blask zostaje wspominana przez Klonowego Cienia. Kotka była drugą partnerką Jabłkowego Zmierzchu. Urodziła mu córkę, która, jak się później okazuje, była matką Muszelkowego Serca. Klonowy Cień gardzi całym rodowodem Jabłkowego Zmierzcha, który związał się z inną kotką, mimo wcześniejszych obietnic, że prawdziwą miłością obdarzy tylko Klonowy Cień.

Nowela

Zemsta Klonowego Cienia

Na zgromadzeniu Jabłkowy Zmierzch rozmawia z Klonowym Cieniem, gdy ta słyszy kroki i chowa się w krzakach. Okazuje się, że to Trzcinowy Blask przyszła po Jabłkowego Zmierzcha. Mówi, że wszędzie go szukała, i zachęca go, żeby z nią poszedł, gdyż jeden ze starszych Klanu Cienia opowiada zabawną historię o kocie, który połknął żywą żabę. Następnie okręca ogon wokół jego szyi i wyprowadza go z krzaków.

Gdy Jabłkowy Zmierzch przyprowadza Klonowy Cień do obozu, Trzcinowy Blask podbiega do niego i pyta, co się dzieje. Jabłkowy Zmierzch uspokaja ją. Następnie, kiedy Jabłkowy Zmierzch przyznaje, że jest ojcem kociąt Klonowego Cienia, i prosi Trzcinowy Blask o wybaczenie, ta szarpie ogonem i pyta, co ma mu wybaczyć. Wtedy Klonowy Cień dostrzega w oczach kotki coś więcej niż tylko zmartwienie, i rozumie, że ruda kotka jest czymś więcej dla Jabłkowego Zmierzcha. Potem, gdy kocur kończy opowiadać, jak spotykał się z Klonowym Cieniem, Ciemna Gwiazda pyta go, jak ma mu wybaczyć. Trzcinowy Blask występuje na przód i mówi, że nie zna bardziej lojalnego wojownika, i jeśli ona mu przebaczyła, przywódczyni również powinna. Kiedy Klan Rzeki decyduje o nie udzieleniu Klonowemu Cieniowi schroniska, i gdy Jabłkowy Zmierzch mówi, że nie chce więcej widzieć szylkretowej kotki na oczy, Trzcinowy Blask przyciska się do jego boku i mówi, żeby kotka odeszła, gdyż przysporzyła Klanowi Rzeki już dość problemów.

Gdy Klonowy Cień obserwuje Jabłkowego Zmierzcha i jego ucznia, Okoniową Łapę, z drzewa, zauważa Trzcinowy Blask wchodzącą na polanę i proponującą, żeby pokazać młodemu kocurkowi, jak trzeba skakać. Jednak Jabłkowy Zmierzch nie zgadza się, mówiąc, że ich kocięta są zbyt cenne, aby ryzykować, że uczeń mógłby je zranić. Następnie trzy koty odchodzą, rozmawiając o technikach walki.

Emoji AshfurThinking

Ciekawostki

  • Victoria Holmes ujawniła imiona Trzcinowego Blasku oraz jej kociąt w osobistym liście do jednego ze swoich fanów[4].

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione na oficjalnym drzewie genealogicznym
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Zemście Klonowego Cienia", spis Klanów
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 Wyjawione w "Zemście Klonowego Cienia", rozdział 8
  4. Wyjawione w drugim liście Vicky