FANDOM

Trzcinowy Blask (ang. Reedshine) – dawniej wojowniczka i karmicielka, należąca do Klanu Rzeki.

Partnerka Jabłkowego Zmierzchu i matka Jabłkowego Mrozu, Nieśmiałego Serca i Wierzbowego Nosa.

Wygląd

Trzcinowy Blask jest kotką o ciemnopomarańczowym futrze.[1]

Fabuła

Super Edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Trzcinowy Blask zostaje wspominana przez Klonowego Cienia. Kotka była drugą partnerką Jabłkowego Zmierzchu. Urodziła mu córkę, która jak się później okazuje, była matką Muszelkowego Serca. Klonowy Cień gardzi całym rodowodem Jabłkowego Zmierzcha, który związał się z inną kotką, mimo wcześniejszych obietnic, że prawdziwą miłością obdarzy tylko Klonowy Cień.

Nowela

Zemsta Klonowego Cienia

Na zgromadzeniu Jabłkowy Zmierzch rozmawia z Klonowym Cieniem, gdy ta słyszy kroki i chowa się w krzakach. Okazuje się, że to Trzcinowy Blask przyszła po Jabłkowego Zmierzcha. Mówi, że wszędzie go szukała, i zachęca go, żeby z nią poszedł, gdyż jeden ze starszych Klanu Cienia opowiada zabawną historię o kocie, który połknął żywą żabę. Następnie okręca ogon wokół jego szyi i wyprowadza go z krzaków.

Emoji AshfurThinking Ta sekcja najprawdopodobniej wkrótce się pojawi, ale nie jest gotowa do opublikowania w tym momencie. Pieczę nad sekcją sprawuje Kwitnące Serce.

Ciekawostki

  • Victoria Holmes ujawniła imiona Trzcinowego Blasku oraz jej kociąt w osobistym liście do jednego ze swoich fanów[3].

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w "Zemście Klonowego Cienia", spis Klanów
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Wyjawione w "Zemście Klonowego Cienia", rozdział 8
  3. Wyjawione w drugim liście Vicky