FANDOM

Warning

Trzepoczący Pazur (ang. Flipclaw) - wojownik, należący do Klanu Pioruna.

Jedyny syn Paprotkowej Pieśni i Bluszczowej Sadzawki, brat Zjeżonego Mrozu i Kwiecistej Łapy.

Po raz pierwszy pojawia się w Rzece Ognia.

Wygląd

Trzepoczący Pazur to kocur o brązowym pręgowanym futrze.

Fabuła

Wizje Cienia

Rzeka Ognia

Olchowe Serce zagląda do żłobka, aby sprawdzić jak czuje się Bluszczowa Sadzawka oraz jej kociaki. Zauważa srebrzystą karmicielkę, zwiniętą w kłębek, a przy jej brzuchu trzy maleńkie ciałka.

Medyk dowiaduje się, że kotka nazwała swojego jedynego syna Trzepotek, a jego siostry — Jeżyk i Kwiatek. Olchowe Serce pochyla się, aby młode mogły powąchać jego futro, a później pyta się czy dobrze się one odżywiają. Bluszczowa Sadzawka odpowiada, że nigdy nie chcą przestać jeść, przy czym jej błękitne oczy błyszczą z rozbawienia i miłości dla swoich pierwszych kociąt. Ich ojciec, Paprotkowa Pieśń stwierdza, że ani on, ani jego partnerka nie mogą być bardziej szczęśliwi niż teraz.

Bluszczowa Sadzawka mówi, że kiedy jej siostra, Gołębie Skrzydło odeszła do Klan Cienia czuła się zdradzona. Jednak, teraz kiedy ma własne kociaki rozumie jak to jest poświęcić wszystko dla własnej rodziny. Olchowe Serce słucha jej, a później patrzy jak Rozżarzone Serce, kręcąca się w okół własnych kociaków. Czule spogląda na kociaki Bluszczowej Sadzawki.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci