FANDOM

Warning

Turzycowa Gwiazda (ang. Sedgestar) – starożytny przywódca Klanu Cienia, obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Turzycowa Gwiazda jest długonogi, jasnobrązowy, pręgowany kocur.

Historia

Turzycowa Gwiazda to starożytny przywódca Klanu Cienia. Kocur pojawia się osobiście na zgromadzeniu podczas pory nagich drzew. Sucha on propozycji Porannej Gwiazdy która proponuje by w porze nagich drzew klany razem polowały w tym trudnym okresie. Turzycowa Gwiazda zgodził się na tę propozycje. Przywódcy Klanów Wiatru i Rzeki próbują wybić im ten pomysł z głów. Aby ten pomysł miał większe szanse by wejść w życie kocur mówi iż jego Klan jest największym klanem w lesie i nie mogą oszczędzać na zwierzynie.

Pojawia się też na ceremonii nadania imienia Tygrysiego Pazura. Daje mu piąte życie dało mu ono dumę za swój klan, mówi iż Klan Cienia jest tak silny że nie potrzebuje pomocy innych klanów.

Fabuła

Przewodnik po Terenie

Kodeks Klanów

Turzycowa Gwiazda był przywódcą w starożytnym Klanie Cienia.

Na Zgromadzeniu podczas pory nagich liści, gdy Poranna Gwiazda proponuje, by wszystkie klany zjednoczyły się i wspólnie polowały w tym trudnym okresie, Turzycowa Gwiazda spokojnie się z tym zgadza, w przeciwieństwie do Wierzbowej Gwiazdy i Króliczej Gwiazdy, którzy gniewnie próbują wyperswadować ten pomysł z głowy Porannej Gwieździe. Kocur twierdzi, że Klan Cienia jest większy od któregokolwiek klanu, więc nie mogą oszczędzać na zwierzynie i głodować przez wzgląd na inne klany.

Ostateczny Przewodnik

Turzycowa Gwiazda pojawia się ceremonii na Tygrysiego Pazura. Jego ciało jest tak wyblakłe, że można zobaczyć drzewa pojawiające się za nim, ale jego głos pozostaje silny. Kocur opiera głowę na pysku Tygrysiego Pazura. Nadaje mu jedno z żyć i obdarza darem dumy w stosunku do Klanu Cienia i zapewnia, że nie jest im potrzebna pomoc innych klanów, albowiem Klan Cienia jest dostatecznie potężny, by przetrwać samotnie.

Galeria

Bazy postaci