FANDOM

Disambig
Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia wyrazenia Tygrysia Gwiazda.
Warning
Opuściłem was. [...] Ale teraz wróciłem. Zabierałem ze sobą koty, które spowodują, że nasz Klan znów stanie się silny. Przyjmijcie ich tak, jak was akceptuję. Dajcie im swoją lojalność, jak ja wam daję. Jestem gotów by was poprowadzić.

—Tygrysia Gwiazda do swoich członków klanu, "Cień Tygrysiego Serca", strona 410

Tygrysia Gwiazda (ang. Tigerstar) – obecny przywódca Klanu Cienia. Syn Jarzębinowego Pazura i Brunatnej Skóry oraz brat Zarannej Skóry i Płomiennego Ogona.  

Wygląd

Tygrysia Gwiazda to wielki kocur o gładkiej, gęstej, ciemnobrązowej, pręgowanej jak u tygrysa sierści. Ma rozdarte ucho, szerokie barki, długi ogon oraz ciemne, bursztynowe oczy.

Fabuła

Potęga trójki

Mroczna rzeka

Na zgromadzeniu Czarna Gwiazda obwieszcza, że Brunatna Skóra urodziła trójkę kociąt: Tygryska, Świtajkę i Płomyczka. Gdy koty zgromadzone na wyspie słyszą imię pierwszego kotka, natychmiast milkną, przypominając sobie imię dawnego przywódcy Klanu Cienia, Tygrysiej Gwiazdy, który niegdyś był postrachem lasu, zwłaszcza, że był on ojcem Brunatnej Skóry, czyli również dziadkiem jej kociąt. Lwia Łapa nie może uwierzyć, że klany nadal drżą gdy słyszą imię. Następnie słyszy on rozmowę Wiewiórczego Lotu i Piaskowej Burzy, które domyślają się, że to Jarzębinowy Pazur jest ich ojcem, po czym gratulują mu.

Wyrzutek

Emoji AshfurThinking

Zaćmienie

Emoji AshfurThinking

Długie cienie

Emoji AshfurThinking

Wschód słońca

Emoji AshfurThinking

Omen gwiazd

Czwarty uczeń

Emoji AshfurThinking

Zanikające echa

Emoji AshfurThinking

Nocne szepty

Emoji AshfurThinking

Znak księżyca

Emoji AshfurThinking

Zapomniany wojownik

Emoji AshfurThinking

Ostatnia nadzieja

Emoji AshfurThinking

Wizje cieni

Misja ucznia

Emoji AshfurThinking

Piorun i cień

Emoji AshfurThinking

Rozbite niebo

Emoji AshfurThinking

Najciemniejsza noc

Emoji AshfurThinking

Rzeka ognia

Emoji AshfurThinking

Wściekła burza

Emoji AshfurThinking

Złamany kodeks

Zaginione gwiazdy

Emoji AshfurThinking

Cicha odwilż

Emoji AshfurThinking

Skryte cienie

Emoji AshfurThinking

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Emoji AshfurThinking

Cień Tygrysiego Serca

Emoji AshfurThinking

Nowele

Cisza Gołębiego Skrzydła

Emoji AshfurThinking

Klan Brunatnej Skóry

Emoji AshfurThinking

Przewodnik po terenie

Bitwy Klanów

Emoji AshfurThinking

Ostateczny przewodnik

Emoji AshfurThinking

Ceremonie

Ceremonia przywódcy

Jarzębinowy Pazur: Z tym życiem daję ci siłę. Nie pozwól, aby słabość odciągnęła Cię od tego, co powinieneś zrobić dla klanu.
Skołtunione Futro: Z tym życiem daję ci odwagę. Strach zawsze ciągnie Cię za ogon, ale odwaga, którą ci teraz daje, pociągnie cię do przodu.
Sosnowy Nos: Z tym życiem daję ci współczucie. Kochaj swój klan, tak jak kochasz swoje kocięta. Przebacz im ich wady i kochaj je, nawet jeśli Cię zawiodą.
Zaranna Skóra: Z tym życiem daję ci nadzieję. Dopóki nadzieja płynie w twoim sercu, nie spłonie w sercach twoich pobratymców.
Żółty Kieł:Nazywam się Żółty Kieł. Niegdyś należałam do Klanu Cienia. Z tym życiem daję ci przebaczenie. Da ci ono więcej mocy, niż zemsta.
Szałwiowy Wąs: Jestem Szałwiowy Wąs. Z tym życiem daję ci wytrwałość. Nie pozwól, aby porażka osłabiła twoją determinację. Prawdziwy przywódca próbuje tyle razy, ile musi, aby odnieść sukces.
Mała Chmura: Tygrysie Serce. Strach przed porażką zbyt długo powstrzymywał Cię od przywództwa. Ale przywództwo jest twoim przeznaczeniem i musisz je zaakceptować, jeśli chcesz ocalić swój klan. Tak więc w tym życiu daję ci akceptację. Zaakceptuj całym sercem, czego nie możesz zmienić, a strach zniknie.
Postrzępiona Gwiazda: Ja, Postrzępiona Gwiazda, daję ci z tym życiem lojalność. Lojalność przywódcy należy tylko do jego klanu. Niech lojalność będzie jak bicie twojego serca, bo kiedy się skończy, ty również.
Płomienny Ogon: Chciałbym znowu być tuż przy tobie. Chciałbym pomóc ci zjednoczyć nasz klan. Z tym życiem daję ci miłość. Wiesz tyle, ale wciąż masz wiele do zaoferowania. Przywództwo bez miłości nigdy nie wystarczy, aby wyciągnąć klan z mroku. Niech prowadzi cię serce, kiedy twój umysł nie zna drogi.
Jarzębinowy Pazur: Nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką sytuacją. Straciłeś już jedno życie, ale masz ich jeszcze osiem. Strać je tak, jak pierwsze, z honorem i odwagą.
Postrzępiona Gwiazda: Zjednocz Klan Cienia.
Zaranna Skóra: Musi być pięć klanów. Tam, gdzie jest niebo, piorun, wiatr i rzeka, musi być też cień.
Płomienny Ogon: Jesteś jedynym, który może zjednoczyć Klan Cienia.
Tygrysie Serce: Gdzie się podział Klan Cienia?
Klan Gwiazdy: Tygrysia Gwiazda! Tygrysia Gwiazda!

—"Cień Tygrysiego Serca", strony 402-406

Życia Przywódcy

  1. Pierwsze życie dostał od Jarzębinowego Pazura, dało mu ono siłę. Zostało mu ono odebrane, aby przywrócić Tygrysie Serce do życia w "Cieniu Tygrysiego Serca".
  2. Drugie życie dostał od Skołtunionego Futra, dało mu ono odwagę.
  3. Trzecie życie dostał od Sosnowego Nosa, dało mu ono współczucie.
  4. Czwarte życie dostał od Zarannej Skóry, dało mu ono nadzieję.
  5. Piąte życie dostał od Żółtego Kła, dało mu ono przebaczenie.
  6. Szóste życie dostał od Szałwiowego Wąsa, dało mu ono wytrwałość.
  7. Siódme życie dostał od Małej Chmury, dało mu ono akceptację.
  8. Ósme życie dostał od Postrzępionej Gwiazdy, dało mu ono lojalność.
  9. Dziewiąte życie dostał od Płomiennego Ogona, dało mu ono miłość.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki