FANDOM

Trójkąt ostrzegawczy W tej chwili artykuł jest pod opieką użytkownika Wichurra. Prosimy nie wykonywać większych zmian do końca lutego.

Nigdy dotąd się nie pomyliłaś, Nakrapiany Liściu — miauknęła. — Jeśli Klan Gwiazdy przemówił, to musi być prawda. Ogień ocali nasz klan.

Poniżej został opisany prolog "Ucieczki w Dzicz".

Opis rozdziału

Klan Pioruna i Klan Rzeki spotykają się nocą przy rzece. Następnie zaczynają walczyć.

W samym środku bitwy Tygrysi Pazur przyszpila Dębowe Serce do ziemi. Ciemno-pręgowany warczy do zastępcy, że Słoneczne Skały należą do Klanu Pioruna. Dębowe Serce parska, że dziś przyłączą je do Klanu Rzeki. Wojownik Klanu Pioruna ostrzega Tygrysiego Pazura przed nadpływającymi kotami z Klanu Rzeki, które już po chwili wyskakują na brzeg i rzucają się do bitwy. Pręgowany wojownik mówi zastępcy, iż nie ma czego szukać w lesie. Szczerzy kły na wijącego się w jego pazurach kota.

Nad zgiełk bitwy wybija się wrzask piorunowej kotki, która jest atakowana przez brązowego, rzecznego kocura. Ten sięga do jej szyi swoimi, ociekającymi z wody, szczękami. Zostaje usłyszana przez Tygrysiego Pazura, który puszcza Dębowe Serce i zrzuca rzecznego wojownika z kotki. Ten jej każe uciekać. Mysia Skóra podnosi się z ziemi niepewnie, krzywiąc się z bólu od cięcia zadanego podczas bitwy. Rzuca się do ucieczki. Następnie Tygrysi Pazur prycha z wściekłości, gdyż rzeczny kocur rozcina mu nos. Rzuca się do przodu i zanurza zęby w tylnej łapie kocura. Ten wrzeszczy i wyszarpuje łapę.

Więcej wkrótce

Rozdziały książki pt. Ucieczka w Dzicz
PrologRozdział 1Rozdział 2Rozdział 3Rozdział 4Rozdział 5Rozdział 6Rozdział 7Rozdział 8Rozdział 9Rozdział 10Rozdział 11Rozdział 12Rozdział 13Rozdział 14Rozdział 15Rozdział 16Rozdział 17Rozdział 18Rozdział 19Rozdział 20Rozdział 21Rozdział 22Rozdział 23Rozdział 24Rozdział 25