FANDOM

Upadek (ang.Tumblekit) – prawdopodobnie dawny kociak Klanu Rzeki. Został zabity przez truciznę Dwunożnych.

Córka Zarannego Kwiatu oraz siostra Płociego Ogona, nienazwanej kotki i Kamiennej Stopy.

Wygląd

Upadek jest czarnym kociakiem. Ma prawdopodobnie jasno zielone oczy.

Historia

Nowa Przepowiednia

Świt

Upadek jest jednym z kociaków Zarannego Kwiatu, wraz z Rybką i Kamyczkiem. Podróżuje z innymi Klanami, aby dotrzeć do nowego domu nad jeziorem.

Jej matka, Zaranny Kwiat, krzyczy do jednego kociaka z jej rodzeństwa, który panikuje i rzuca się od razu w stronę Drogi Grzmotu, gdzie zmierzał właśnie potwór. Wronia Łapa od razu rzuca się w stronę spanikowanego kociaka, chwyta go, i zanosi na bezpieczną stronę. Zaranny Kwiat z wdzięcznością podchodzi do szarego ucznia i odbiera swojego kociaka, gdy Wiewiórcza Łapa wzywa Liściastą Łapę, by sprawdziła kociaki, czy coś im nie dolega. Uczennica medyczki obwąchuje dwa kociaki, słuchając ich klatek piersiowych, aby sprawdzić, czy nie mają trudności z oddychaniem. W końcu Liściasta Łapa ogłasza, że chociaż swą przestraszeni i przemęczeni, nic im nie będzie. Wierzbka mówi, że wszystko będzie dobrze, gdyż potwór nigdy ich nie złapie. Zaranny Kwiat jednak nie zwraca na to uwagi, i zaczyna zmywać błoto z twarzy jej kociaków.

Podczas przekraczania Drogi Grzmotu dwoje wojowników z Klanu Rzeki pomaga Zarannemu Kwiatowi przenosić jej kociaki. Później kotka sugeruje, żeby klany spały między sobą, kiedy powstrzymuje Upadek przed pogonią za gałęzią.

W górach, gdzie orzeł próbuje polować na kociaki, Jeżynowy Pazur od razu to zauważa i zabiera Zaranny Kwiat i jej kociaki do bezpiecznego miejsca.

Zmierzch

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. Wyjawione w "Zmierzchu", strona 217