FANDOM


  • Ty jeszcze wiedźmina znasz?

      Wczytuję edytor...
    • Ano, chociaż dopiero początkuję w tym fandomie

      I jeszcze książek nie przeczytałem xD

        Wczytuję edytor...
    • Ja nie czytałam też ale nie chce mi sieeee I trochu pograłam i ten. Ale poza tym jestem lamą w temacie ale lubie xd

        Wczytuję edytor...
    • Wichurra
      Wichurra usunął tę odpowiedź, ponieważ:
      22:45, maj 5, 2020
      Odpowiedź została usunięta
    • sAME???? God dammit, niby mam GejMersKI laptop, ale gra mi trochę zamula, przez co ehhh, to sterowanie jest trochę ciężkie ;_; Ale da się przyzwyczaić.

        Wczytuję edytor...
    • @Wichura daj reckę

        Wczytuję edytor...
    • A ja mam głupi laptop i głupie wszystko depresja lvl harddddd. Ciekawi mnie czy książeczka jest 18+

        Wczytuję edytor...
    • Wichurra
      Wichurra usunął tę odpowiedź, ponieważ:
      22:45, maj 5, 2020
      Odpowiedź została usunięta
    • (((
        Wczytuję edytor...
    • Wichurra
      Wichurra usunął tę odpowiedź, ponieważ:
      22:45, maj 5, 2020
      Odpowiedź została usunięta
    • Co tu się-

        Wczytuję edytor...
    • Wichurra
      Wichurra usunął tę odpowiedź, ponieważ:
      22:45, maj 5, 2020
      Odpowiedź została usunięta
    • Sad. A jak polecasz to może se kupie jak kasę zdobędę.

        Wczytuję edytor...
    • Albo dziadka poproszę jak sie do niego odezwę

        Wczytuję edytor...
    • Wichurra
      Wichurra usunął tę odpowiedź, ponieważ:
      22:45, maj 5, 2020
      Odpowiedź została usunięta
    • Xddddd a jest 18+? Lol

        Wczytuję edytor...
    • Wichurra
      Wichurra usunął tę odpowiedź, ponieważ:
      22:45, maj 5, 2020
      Odpowiedź została usunięta
    • Oke. Na początku myślałam że masz mona lize na profilowym

        Wczytuję edytor...
    • To tylko Wichuurrrrrrra Wiedźźźźźźźźźźźźźma

        Wczytuję edytor...
    • Źźźźź czekaj co

        Wczytuję edytor...
    • Wichurra
      Wichurra usunął tę odpowiedź, ponieważ:
      22:44, maj 5, 2020
      Odpowiedź została usunięta
    • Wichurra
      Wichurra usunął tę odpowiedź, ponieważ:
      22:44, maj 5, 2020
      Odpowiedź została usunięta
    • XDDDDD

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
Daj okejkę tej wiadomości
Przyznano okejkę tej wiadomości!
Zobacz kto dał okejkę tej wiadomości
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.