FANDOM

Wayne McLoughlin – był ilustratorem i ilustrował większość oryginalnych okładek Wojowników, a także projektował okładki warstwowe dla większości książek.

Biografia

Urodzony w Walii w 1944 r. Wayne McLoughlin rozwinął wczesne zainteresowanie naturą. Był ekspertem Hampstead Heath, Londynu, a później bagien północnej Florydy gdzie pomagał miejscowym szkołom zbierając żółwie i jaszczurki. Ze względu na zainteresowanie sztuką, która rozwijała się w tym samym czasie, często rejestrował swoje doświadczenia w szkicach i obrazach.
Wayne służył w USMC w Wietnamie, ale później ukończył dwukrotnie wyższy kierunek w San Diego State University w dziedzinie sztuki i antropologii. Został zatrudniony do fotografowania życia plemiennego na południowym Pacyfiku i w Nowej Gwinei za "Antropologię Dzisiaj" przez CRM Books.
Później wrócił do USA po pracy nad telewizorem i projektem komercyjnym za granicą. Tutaj rozpoczął karierę, tworząc zilustrowane humorowe parodie dla magazynów krajowych. Należą do nich: "Esquire", "Omni", "Next". W tym samym czasie pracował dla wydawnictw naukowych i instytucji, takich jak National Geographic. Został też zleconych do akcji na kampanie i projekty dużych korporacji, w tym "Adidasa", Texaco i MasterCard, z których część została nagradzana. Jego obrazy zostały ujęte w wielu książkach i publikacjach dotyczących zwierząt i przyrody.
Niedawno jako regularny współpracownik magazynu outdoorowego "Sporting Tales", a w ciągu ostatnich dwudziestu lat przyczynił się do innych czasopism, takich jak "Field and Stream" dla których edytował od ponad dekady i badał humor w sporcie poprzez zarówno prozy i obrazy. Jego ogromne doświadczenie jako myśliwy, rybak i eksplorator oraz podróże po Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i południowym Pacyfiku ze swoją żoną, Jackie – inspirują i informują o jego piśmie i dziełach sztuki.
Przed śmiercią mieszkał w Bellow Falls w stanie Vermont. We wtorek, 7'mego lipca 2015 r., w wieku 71 lat, niestety zmarł.

Realni ludzie
Pisarze Victoria HolmesErica SussmanKate CaryCherith BaldryTui Sutherland
Ilustratorzy Wayne McLoughlinBettina KurkoskiDon HudsonJames BarryOwen RichardsonAllen DouglasDave Stevenson
Projektanci
okładek
Megan StittKarin PaprockiRay ShappellHilary Zarycky