FANDOM

Warning
Wojownicy nie atakują medyków. A nawet gdyby tak było, warto ryzykować. Ratowanie kotów jest powodem, dla którego stałam się medyczką, a teraz muszę to zrobić, aby uratować Omszoną Skórę.

—Wierzbowy Blask do Ćmiego Skrzydła o znalezieniu większej ilości mięty wodnej, "Rzeka ognia", strona 21

Wierzbowy Blask (ang. Willowshine) — obecna medyczka, należąca do Klanu Rzeki.

Wygląd

Wierzbowy Blask jest małą, zgrabną, kotką o gładkim, grubym i miękkim jasnoszarym, pręgowanym futrze oraz jasnozielonych oczach.

Historia

Emoji AshfurThinking

Fabuła

Nowa Przepowiednia

Świt

Liściasta Łapa prosi Wiewiórczą Łapę, aby upewniła się jak czują się kocięta Omszonej Skóry, po tym jak Klany były zmuszone przejść przez Drogę Grzmotu, podczas podróży do terytoriów nad jeziorem. Wierzbka buntowniczo ogłasza, że żaden potwór nie dałby rady ich złapać, jednak szybko zostaje uciszona przez swoją matkę.

Zmierzch

Wierzbka oferuję się pomóc Ćmiemu Skrzydłu i Liściastej Sadzawce w ratowaniu swoich chorych pobratymców. Okazuje się, że większa część kotów, należących do Klanu Rzeki wypiła trującą substancję, pozostawioną na ich terytorium przez dwunożnych. Koteczka wykazuje ogromne zdolności medyczne. Ćmie Skrzydło zmusza Bukową Łapę do zjedzenia ziaren krwawnika, w tym czasie Wierzbka trzyma swoją małą łapkę na szyi ucznia i lekką ją uciska. Po wykonaniu zadania zostaję pochwalona przez medyczkę. Podekscytowana pyta się, czy czy właśnie tak wygląda praca medyka i dodaję, że jest to jedna z najlepszych uczuć, jakie kiedykolwiek doświadczyła, twierdząc, że nie wyobraża sobie robić w życiu cokolwiek innego.

Kiedy sytuacja zostaje opanowana, Liściasta Sadzawka każe Wierzbce wrócić do żłobka i opowiedzieć swojej matce, jak dobrze się dzisiaj spisała. Obiecuję również koteczce, że, kiedy Bukowa Łapa się obudzi, od razu dowie się, kto uratował mu życie. Ćmie Skrzydło wyznaje Liściastej Sadzawce, że Wierzbka już od dłuższego czasu stara się jej pomagać i jest pewna, że kiedy będzie mogła opuść żłobek, zostanie jej uczennicą.

Ceremonie

Ceremonia ucznia medyka

Ćmie Skrzydło: Wierzbowa Łapo, czy chcesz poznać tajemnice Klanu Gwiazdy jako medyczka?
Wierzbowa Łapa: Tak.
Ćmie Skrzydło: Zatem podejdź tutaj. Wojownicy Klanu Gwiazdy, przedstawiam wam tę uczennicę. Wybrała drogę medyczki. Ześlijcie jej mądrość i wiedzę, żeby zrozumiała wasze znaki i leczyła swój klan zgodnie z waszą wolą. Pochyl się i napij wody z sadzawki.

—"Zachód słońca", strony 330-331

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. Wyjawione w "Zmierzchu", strona 213