FANDOM

Warning

Wierzbowy Nos (ang. Willownose) – Dawna wojowniczka i karmicielka należąca dawniej do Klanu Rzeki. Matka Muszlowego Serca. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Wierzbowy Nos to szara, pręgowana kotka.

Charakter

Charakter Wierzbowego Nosa nigdy nie został dokładniej opisany.

Historia

Wierzbowy Nos oraz jej rodzeństwo Jabłkowy Mróz i Nieśmiałe Serce przychodzą na świat tuż po wydarzeniach mających miejsce w "Zemście Klonowego Cienia" . Ich rodzice to Trzcinowy Blask i Jabłkowy Zmierzch. Kotka nigdy osobiście nie pojawia się w żadnej z książek, jednak zostaje wspomniane, że jest matką Muszlowego Serca. 

Fabuła

Super Edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Klonowy Cień wspomina Krzywej Gwieździe, że Jabłkowy Zmierzch miał córkę, która miała syna, Muszlowe Serce.

Zemsta Klonowego Cienia

Klonowy Cień ogląda jak Jabłkowy Zmierzch trenuje swojego ucznia, Okoniową Łapę. Trzcinowy Blask, partnerka Jabłkowego Zmierzchu, przychodzi i oferuje, aby pokazać jak to się robi. Jabłkowy Zmierzch miauknął, że ona nie może nic zrobić, i przypomina jej o ich kociętach. Trzcinowy Blask patrzy się na jej brzuch, ledwo spuchnięty z jej jeszcze nienarodzonych dzieci. Mówi, że nie jest chora. Jabłkowy Zmierzch mówi, że wie że nie jest chora, ale ich kociaki są zbyt cenne aby Okoniowa Łapa zranił ją przez pomyłkę. Klonowy Cień zastanawia się, jak Trzcinowy Blask może spodziewać się już kociąt. Później po tym gdy Klonowy Cień konfrontuje Jabłkowego Zmierzcha, Trzcinowy Blask przychodzi, zastanawiając się, co się dzieje. Klonowy Cień rzuca się na nią, krzycząc, że ona i jej dzieci muszą umrzeć. Jabłkowy Zmierzch skacze na jej drogę i bierze cios, chroniąc Trzcinowy Blask i ich nienarodzone kocięta. Trzcinowy Blask mówi do Klonowego Cienia, że Jabłkowy Zmierzch będzie żył z ich kociętami. Klonowy Cień postanawia obserwować wszystkich swoich krewnych i karać za to, co zrobiła. Później twierdzi, że krewni Jabłkowego Zmierzchu będą go opłakiwać w tym samym dniu, w którym zniszczył życie szylkretowej kotce.

Galeria

Bazy postaci

Przypisy