FANDOM

Wietrzny Lot (ang. Windflight) – dawniej starszy należący do Klanu Pioruna, Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy. Umarł prawdopodobnie z powodu podeszłego wieku.

Partner Deszczowego Futra i Makowego Świtu. Ojciec Ostowego Pazura, Pstrokatego Ogona, Słodkiej Łapy, Brunatnej Cętki, Różanego Ogona i Drozdowej Skóry.

Wygląd

Wietrzny Lot jest szarym, pręgowanym kocurem z szerokimi barkami i grubym ogonem. Ma jasnozielone oczy.

Charakter

Historia

Fabuła

Super Edycje

Tajemnica Żółtego Kła

Wietrzny Lot nie pojawia się oficjalnie w tej książce, ale jest wymieniony w Spisie Klanów.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Wietrzny Lot jest wojownikiem w Klanie Pioruna. Jego uczennicą jest Pstrokata Łapa. Kiedy Sosnowa Gwiazda zwołuje spotkanie Klanu aby mianować uczniami, Łatka i Lamparcicę. Wietrzny Lot jest pierwszym, który widział rozmowę z Burzowym Ogonem w obozie.

Nowele

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Patrol Wietrznego Lotu wyczuł zapach kociąt i pośpiesznie wrócił do obozu. Wietrzny Lot mówi prawo zdanie, że pod sosnami poczuli zapach kociąt. Zauważa, że jest to dalej w terytorium Klanu Pioruna niż poprzednio.

Serce Nakrapianego Liścia

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Ciekawostki

  • Wietrzny Lot jest w połowie z Klanu Wiatru, gdyż jego ojciec - Orla Burza należał do niego.

Galeria postaci