FANDOM

Warning

Willie – dawny członek Klanu Krwi, obecnie jest włóczęgą.

Wygląd

Willie jest brązowym pręgowanym kocurem z jaśniejszym pyskiem i z zielonymi oczami.

Fabuła

Ścieżka Kruczej Łapy

Złamany Spokój

Willie przychodzi do gospodarstwa gdzie Krucza Łapa i Jęczmień mieszkali,domagając się schronienia przed ciężkim śniegiem. Jego partnerka Mięta niedługo będzie rodzić. Są z nimi trzy koty; Tess, Snapper i Sus. Po tym jak Krucza Łapa i Jęczmień chętnie pozwalają im wejść, Willie dziękuje im, i mówi, że nie będą mieć kłopotów.

Krucza Łapa i Jęczmień przedstawiają się, ale Willie mówi, że już wie, kim są, ponieważ słowo rozprzestrzeniło się wokół nich oferując schronienie innym kotom w przeszłości.

Klan w Potrzebie

Willie jest postrzegany przez bardzo krótką chwilę, gdy Krucza Łapa i Jęczmień przechodzą przez farmę, gdzie mieszkają. Widzą go z Tess i Pazurem. Jest również postrzegany w retrospekcji. Snapper, Sus i Tess leżą u jego boku.

Serce Wojownika

Krucza Łapa i Jęczmień biorą ze sobą patrol kotów z Klanu Pioruna, Ognistą Gwiazdę, Szarą Pręgę, Obłocznego Ogona, Jasne Serce, Paprociowe Futro i Jeżynowa Łapa, wracając do swego gospodarstwa, zmuszając Williego i jego grupę włóczęgów aby odeszli z ich terytorium.

Willie jest po raz pierwszy widziany z Snapperem, nękający kurczaki i psy w gospodarstwie, a potem idą na spacer po polach.

Galeria

Bazy postaci