FANDOM

Wstawaj. Twoja kolej. I tym razem nie oszukuj.

Ostowy Pazur besztając Wróble Pióro, "Nocne szepty", strona 82

Wróble Pióro (ang. Sparrowfeather) – kotka, która jest obecnie w Miejscu, Gdzie brak gwiazd.

Wygląd

Wróble Pióro to mała, cętkowana[1], brązowa[3], pręgowana kotka[4] z zranionym pyskiem[1].

Fabuła

Omen Gwiazd

Nocne szepty

Wróble Pióro jest członkiem Miejsca, gdzie brak gwiazd. Podczas spotkania tutaj, Jastrzębi Mróz wskazuje na jego uczennicę Bluszczową Łapę.

Kiedy rozpoczyna się trening z Postrzępionym Ogonem na szczycie czarno-białej skały, Wróble Pióro pierwsza zaczyna atak, robiąc mocny cios z którego leciała mu mocno krew. Gdy słysząc że trening dobiegł końca, Wróble Pióro najpierw spycha ze skały Postrzępionego Ogona, a pózniej podciąga, poważnie raniąc go przy tym. Ostowy Pazur jest z tego powodu zdenerwowany i rzuca ją z łap. Twierdzi że oszukuje, bo kazał jej aby rzuciła Postrzępiony Ogon z skały, a nie ponownie go przyciągać. Wróble Pióro przeprasza słabo, a potem zajmuje miejsce na skale kiedy mówi jej że to jej kolej aby zastąpić Postrzępiony Ogon.

Bluszczowa Łapa zdaje sobie sprawę, że nie widziała Wróblego Pióra od tego momentu.

Ostatnia nadzieja

Gołębie Skrzydło szuka Obłocznego Ogona podczas bitwy przeciwko Miejscu, gdzie brak gwiazd, ale Ciemna Pręga mówi jej, że to dla niej pech, ponieważ Wróble Pióro właśnie z nim kończy. Gołębie Skrzydło walczy z Ciemną Pręgą, a gdy Wróble Pióro obraca się do szarej kotki, skacze na nią. Pazury kotki wyrywają się z pleców Gołębiego Skrzydła, gdy inny kot każe im zostawić białego kocura i Gołębie Skrzydło, mówiąc, że wykrwawią się na śmierć. Dwaj wojownicy Mrocznej Puszczy dołączają do ataku na obóz Klanu Pioruna.

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Wyjawione w "Nocnych szeptach", strona 80
  2. Wyjawione w "Nocnych szeptach", strona 230
  4. Wyjawione w "Ostatniej nadziei", strona 264