FANDOM

Wroni Mróz (ang. Crowfrost) partner Zarannej Skóry, dawny wojownik Klanu Cienia. Ojciec Jałowcowego Pazura, Biegnącego Kamienia oraz Gładkiego Wąsa.

Wygląd

Wroni Mróz jest czarno-białym kocurem.

Charakter

Wroni Mróz osobowością nieco przypomina Tygrysią Gwiazdę. Jest dość surowy, rzadko kogokolwiek chwali, ma ostry język i silne poczucie godności, ale także przywiązania do Klanu Cienia. Czarno-biały kocur jest genialnym strategiem - potrafi dostrzec słabości wroga i później wykorzystać je przeciw niemu, a także stosować zmyślne pułapki. Mimo swojego oschłego charakteru, Wroni Mróz jest zdecydowanie dobrym kotem, zdolnym do okazywania uczuć bliskim mu kotom, co udowodnił, ratując z pułapki Rosochatą Łapę.

Fabuła

Super Edycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Podczas podróży do granicy Klanu Cienia, aby zabrać Frankiego i Jessy do obozu Klanu Pioruna, grupa kotów Klanu Pioruna zauważa patrol Klanu Cienia z prowadzącym ich Wronim Mrozem.

Kiedy Klan Pioruna udaje się na powitanie nowego przywódcy, Jarzębinową Gwiazdę, spotykają patrol z Wronim Mrozem, Tygrysim Sercem i Płonącym Futrem. Wroni Mróz uważa, że nie ma żadnej potrzeby, aby znajdowali się w ich obozie i proponuje sprowadzić Jarzębinową Gwiazdę do granicy, ale w końcu się zgadza na zaprowadzenie ich do obozu. Wroni Mróz wchodzi w gąszcz ostrokrzewu i przyprowadza Jarzębinową Gwiazdę do nich, który oznajmia, iż Wroni Mróz zostaje nowym zastępcą.

Walcząc z borsukami, Jeżynowa Gwiazda atakuje dzikie zwierzę, który uciska Wroniego Mroza. Zastępcę z Klanu Cienia asekuruje później Pajęcza Noga, który zabiera go choć, ledwo reaguje na bodźce. Przywódca Klanu Pioruna jest zaniepokojony Wronim Mrozem zastanawiając się, jak mógł znajdować się w pobliżu po bitwie.

Potęga Trójki

Zaćmienie

Wroni Mróz nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów. Jest wojownikiem Klanu Cienia, który ma ucznia o imieniu Oliwkowa Łapa.

Omen Gwiazd

Czwarty uczeń

Wroni Mróz nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów. Jego uczeń, Oliwkowa Łapa, jest teraz wojownikiem o imieniu Oliwkowy Nos.

Nocne szepty

Gdy Klan Cienia omawia nowe taktyki walki, Wroni Mróz sugeruje, że w następnej bitwie, Klan Cienia może zatrzymać rezerwę swoich najsilniejszych wojowników i gdy wróg myśli, że wygrywa, Klan Cienia może wysłać kolejną falę, aby ich zaskoczyć.

Później, Wroni Mróz i Osmolone Futro czekają na rozkazy, aż Czarna Gwiazda wykrzykuje imię Wroniego Mroza. Wroni Mróz wyprostowuje się i pyta, co ma zrobić. Czarna Gwiazda każe mu skończyć organizowanie patroli myśliwskich, a ochocze oczy zwracają się do Wroniego Mroza po wskazówki.

Najciemniejsza noc

Podczas spotkania medyków przy Księżycowej Sadzawce, w Klanie Gwiazdy widać Wroniego Mroza, z gładkim, lśniącym i zdrowym futrem.

Ciekawostki

  • Dopiero niedawno dotarła informacja, że Wroni Mróz jest w Klanie Gwiazdy.
  • Na Facebooku Kate zdradziła jego imiona ucznia i kociaka.

Galeria

Bazy postaci