Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Nie mogę uwierzyć, że to powiedziałeś! Bryzowa Skóra jest tak samo lojalny Klanowi Wiatru jak każdy z was - a może nawet bardziej. Tak jak powiedziałeś, był z nią Nocną Chmurą w tunelach, narażając swoje życie dla nas wszystkich - i gdzie ty byłeś?

—Wrzosowy Ogon broniąca Bryzowej Skóry przed Przycupniętą Stopą, "Próba Wroniego Pióra", rozdział 9 (tłumaczenie nieoficjalne)

Wrzosowy Ogon (ang. Heathertail) - obecna wojowniczka w Klanie Wiatru.

Opis

Wrzosowy Ogon to mała, ładna[11], smukła kotka[12] o lśniącej, gładkiej, grubej jasnobrązowej pręgowanej[13] sierści oraz dymnych, fioletowo-błękitnych oczach[13].

Charakter

Wrzosowy Ogon jest wrażliwą kotką o miłym usposobieniu. Jest oddana swojemu klanowi, dysponuje odwagą.

Emoji AshfurThinking.png

Historia

Wrzosowa Łapa urodziła się w Klanie Wiatru, jako jedyna córka Pojedynczej Gwiazdy i Białego Ogona. Będąc uczennicą, szkoliła się na przyszłą wojowniczkę, a jej mentorem był Wronie Pióro. Na zgromadzeniu poznała Lwią Łapę, kocura z Klanu Pioruna, a ich znajomość bardzo szybko przerodziła się w przyjaźń. Przez pewien czas spotykali się w tajemnicy przed pobratymcami w podziemnych tunelach. Jednak Lwia Łapa ostatecznie zakończył ich znajomość, kiedy koty z jego klanu zakwestionowały jego lojalność. Mimo wszystko pewien incydent sprawił, że ponownie przyszło im się spotkać. Trójka kociąt z Klanu Wiatru zaginęła w tunelach, a ich zniknięcie wywołało spór między dwoma klanami. Aby zapobiec bitwie, Wrzosowa Łapa wraz z Bryzową Łapą, Lwią Łapą, Sójczą Łapą i Ostrokrzewiastą Łapą postanowili odnaleźć kocięta. Młodym kotom udało się zapobiec tragedii, a relacja Wrzosowej Łapy i Lwiej Łapy znacznie się poprawiła. Jednak nie na długo. Jakiś czas później, po tym jak Klan Wiatru użył tuneli, aby napaść na Klan Pioruna, Lwia Łapa na dobre zakończył ich znajomość. Wrzosowa Łapa długo nie mogła pogodzić się ze stratą przyjaciela. Wkrótce później zakończyła szkolenie i otrzymała imię wojowniczki, Wrzosowy Ogon oraz pierwszą uczennicę, Kolcolistną Łapę. Rozwinęła się jej relacja z Bryzową Skórą i szybko doczekali się pierwszego miotu kociąt, a niedługo później drugiego.

Fabuła

Potęga trójki

Widzenie

Wrzosowa Łapa jest częścią patrolu, który zauważa Sójczą Łapę, tonącego w jeziorze. Uczennica martwi się o jego stan, jednak Wronie Pióro ją uspokaja, zapewniając, że niewidomy uczeń przeżyje.

Podczas zgromadzenia poznaje Lwią Łapę. Jak się później okazuje, brata Sójczej Łapy. Opowiada mu w jakich okolicznościach się poznali. Jednocześnie Lwia Łapa w myślach stwierdza, że jest ona najpiękniejszą kotką, jaką kiedykolwiek widział. Dopytuje o stan zdrowa Sójczej Łapy, na co Lwia Łapa zapewnia ją, że wszystko z nim w porządku. Młody kocur ku swojemu zdziwieniu czuje zazdrość, kiedy kotka komplementuję odwagę jego brata, zważywszy na jego ślepotę. Dołącza do nich inny uczeń z Klanu Pioruna, Mysia Łapa i rozmawiają przez chwilę na temat podstępnej zastępczyni z Klanu Cienia, Rdzawego Futra. Wrzosowa Łapa postanawia później przedstawić Lwią Łapę, Bryzowej Łapie. Wyjaśnia, że jest on najmłodszym uczniem w Klanie Wiatru, jednak rządzi się najbardziej z nich wszystkich. Bryzowa Łapa słyszy jej komentarz i uczniowie przez krótki czas drażnią się ze sobą. Wrzosowa Łapa wyjaśnia Lwiej Łapie, że Bryzowa Łapa myśli, że może ją ustawiać, ponieważ jego ojciec jest jej mentorem.

Sfora psów dostaje się na terytorium Klanu Wiatru. Wrzosowa Łapa bierze udział w bitwie u boku swoich pobratymców i kotów z Klanu Pioruna. Kotka pomaga Lwiej Łapie odgonić jednego ze psów. Po wygranej bitwie, dziękuje Jeżynowemu Pazurowi za pomoc ofiarowaną ze strony Klanu Pioruna i dodaję, że mogłaby nawet zginąć, gdyby nie wsparcie Lwiej Łapy. Wronie Pióro brutalnie przerywa ich rozmowę i odtrąca Wrzosową Łapę na bok, twierdząc, że Klan Wiatru dałby sobie radę sam. Nocna Chmura wtrąca, że Wrzosowa Łapa jest ranna z winy Lwiej Łapy.

Podczas dziennego zgromadzenia uczniowie wywołują potyczkę. Wrzosowa Łapa walczy z Ostrokrzewiastą Łapą, a kotka z Klanu Pioruna ostatecznie wygrywa. Jednak podczas konkurencji, w której muszą wspinać się na drzewa, udaje jej się zwyciężyć. Pojedyncza Gwiazda jest dumny z córki, a Lwia Łapa spogląda na nią z zauroczeniem.

Mroczna rzeka

Lwia Łapa i Ostrokrzewiasta Łapa zostają wybrani, aby uczestniczyć w zgromadzeniu. Po drodze, Ostrokrzewiasta Łapa stwierdza z podekscytowaniem, że nie może się już doczekać, kiedy w końcu zobaczy Wierzbową Łapę. Lwia Łapa zdaje sobie sprawę, że w tym samym czasie pomyślał o Wrzosowej Łapie. Kotka zauważa zamyślenie brata i pyta go o kim myśli, na co on szybko wykręca się z niezręcznej sytuacji, mówiąc, że martwi się o Sójczą Łapę. Ostrokrzewiasta Łapa obserwuje, jak młody kocur idzie powitać uczennicę z Klanu Wiatru, jednak wygląda przy tym na zmartwionego. Kotka zastanawia się co może być tego przyczyną. Tymczasem podekscytowana Wrzosowa Łapa opowiada Lwiej Łapie, jak bardzo starała się, aby Pojedyncza Gwiazda pozwolił jej uczestniczyć w zgromadzeniu. Zauważa Sójczą Łapę i cieszy się, że w końcu przyszedł na Zgromadzenie i mogą porozmawiać. Lwia Łapa jest zazdrosny, że kotka interesuje się jego bratem.

Wyrzutek

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów.

Zaćmienie

Wrzosowa Łapa pojawia się w snach Lwiej Łapy, jednak jest w nich martwa. Podczas ataku Klanu Wiatru i Klanu Rzeki spotyka Lwią Łapę. Próbuje go przepraszać i wytłumaczyć, że nikomu nie mówiła o tunelach, jednak ten nie chce jej słuchać. Lwia Łapa z całej siły wyrzuca ją w krzaki, a Wronie Pióro widząc to biegnie pomóc swojej uczennicy.

Omen gwiazd

Czwarty uczeń

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów. Jej uczennicą jest Janowcowa Łapa.

Szepty nocy

Superedycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Jeżynowa Gwiazda spotyka Wrzosowy Ogon, Wronie Pióro, Zajęczy Bryk i jego ucznia Lekką Łapę rażąco wkraczającego na terytorium Klanu Pioruna, i zmierzającego w stronę strumienia, ale Jeżynowa Gwiazda nie jest w stanie zmierzyć się z nim tylko z Jessy, kotem domowy. Ten sam patrol jest ścigany przez granicę przez patrol Wiewiórczego Lotu. Koty Klanu Wiatru wyglądają na zaniedbane, ale żaden z nich nie jest poważnie ranny.

Cień Tygrysiego Serca

Ciekawostki

  • Przed wydaniem "Czwartego ucznia" Wrzosowy Ogon była zakochana w Lwim Płomieniu i nie okazywała żadnych romantycznych uczuć do Bryzowej Skóry. Jednak po wydaniu "Przemijających ech" okazało się, że zakończyła zakazany związek z wojownikiem z Klanu Pioruna.
  • Po wydaniu "Burzy Jeżynowej Gwiazdy" okazało się, że Wrzosowy Ogon i Bryzowa Skóra są parą. Kate Cary wyjaśniła, że był to celowy zabieg, mający na celu wynagrodzić Bryzowej Skórze dawne krzywdy i sprawić, aby stał się szczęśliwym i oddanym wojownikiem.
  • Jako jedna z niewielu postaci w Wojownikach urodziła się jako jedyna w miocie.

Cytaty

Ta ładna, psotna młoda kotka już na pierwszym spotkaniu zwróciła na siebie uwagę ucznia Klanu Pioruna, Lwiej Łapy. Wrzosowa Łapa była równie zafascynowana silnym kocurem Klanu Pioruna i wkrótce wymyśliła sposób, aby para mogła spotykać się częściej, z dala od wścibskich oczu członków ich klanów. Jako pierwsza odkryła starożytne tunele biegnące pod terenami jeziora, ale zamiast zwrócić uwagę na ich przydatność w bitwach, ona i Lwia Łapa wykorzystywali je do spotykania i zabawy w wojowników wymyślonego Klanu Mroku. Ale kiedy lojalność wobec ich klanów szarpie ich łapy, czy uczucie między tymi dwoma będzie w stanie utrzymać ich razem?

—Opis z oficjalnej strony, tłumaczenie nieoficjalne

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w "Misji ucznia", spis klanów
  2. Wyjawione w "Długich cieniach", strona 305
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Wyjawione w "Widzeniu", spis klanów
  4. 4,0 4,1 Wyjawione na drzewie genealogicznym Wojowników
  5. Wyjawione w "Rozbitym niebie", strona 259 (angielskie wydanie)
  6. Wyjawione w "Rozbitym niebie", strony 258-259 (angielskie wydanie)
  7. Wyjawione po "Przemijających echach",
  8. 8,0 8,1 8,2 Wyjawione w "Zaginionych gwiazdach", spis klanów
  9. Wyjawione w "Wyrzutku", strona 179
  10. Wyjawione w "Czwartym uczniu", spis klanów
  11. Wyjawione w "Szeptach nocy", strona 28 (angielskie wydanie)
  12. Wyjawione w "Mrocznej rzece", strona 66
  13. 13,0 13,1 Wyjawione w "Widzeniu", strona 169

Advertisement