FANDOM

Wrzosowy Ogon (ang. Heathertail) – wojowniczka, należąca do Klanu Wiatru, pod przywództwem Pojedynczej Gwiazdy i Zajęczej Gwiazdy.

Wygląd

Wrzosowy Ogon jest małą, smukłą kotką o lśniącej, gładkiej, grubej jasnobrązowej pręgowanej sierści oraz dymnych, fioletowo-błękitnych oczach.

Charakter

Historia

Wrzosowa Łapa urodziła się w Klanie Wiatru, jako jedyna córka Pojedynczej Gwiazdy i Białego Ogona. Będąc uczennicą, szkoliła się na przyszłą wojowniczkę, a jej mentorem był Wronie Pióro. Na zgromadzeniu poznała Lwią Łapę, kocura z Klan Pioruna, a ich znajomość bardzo szybko przerodziła się w przyjaźń. Przez pewien czas spotykali się w tejemnicy przed pobratymcami w podziemnych tunelach. Jednak Lwia Łapa ostatecznie zakończył ich znajomość, kiedy koty z jego klanu zakwestionowały jego lojalność. Mimo wszystko pewien incydent sprawił, że ponownie przyszło im się spotkać. Trójka kociąt z Klanu Wiatru zaginęła w tunelach, a ich zniknięcie wywołało spór między dwoma klanami. Aby zapobiec bitwie, Wrzosowa Łapa wraz z Bryzową Łapą, Lwią Łapą, Sójczą Łapą i Ostrokrzewiastą Łapą postanowili odnaleźć kocięta. Młodym kotom udało się zapobiec tragedii, a relacja Wrzosowej Łapy i Lwiej Łapy znacznie się poprawiła. Jednak nie na długo. Jakiś czas później, po tym jak Klan Wiatru użył tuneli, aby napaść na Klan Pioruna, Lwia Łapa na dobre zakończył ich znajomość. Wrzosowa Łapa długo nie mogła pogodzić się ze stratą przyjaciela. Wkrótce później zakończyła szkolenie i otrzymała imię wojowniczki, Wrzosowy Ogon oraz pierwszą uczennicę, Janowcową Łapę. Rozwinęła się jej relacja z Bryzową Skóra i szybko doczekali się pierwszego miotu kociąt, a niedługo później drugiego.

Fabuła

Super Edycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Jeżynowa Gwiazda spotyka Wrzosowy Ogon, Wronie Pióro, Zajęczy Skok i jego ucznia Lekką Łapę rażąco wkraczającego na terytorium Klanu Pioruna, i zmierzającego w stronę strumienia, ale Jeżynowa Gwiazda nie jest w stanie zmierzyć się z nim tylko z Jessy, kotem domowy. Ten sam patrol jest ścigany przez granicę przez patrol Wiewiórczego Lotu. Koty Klanu Wiatru wyglądają na zaniedbane, ale żaden z nich nie jest poważnie ranny.

Cień Tygrysiego Serca

Wrzosowy Ogon nie pojawia się oficjalnie w Cień Tygrysiego Serca, jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Potęga trójki

Widzenie

Wrzosowa Łapa jest częścią patrolu, który zauważa Sójczą Łapę, tonącego w jeziorze. Uczennica martwi się o jego stan, jednak Wronie Pióro ją uspokaja, zapewniając, że niewidomy uczeń przeżyje.

Podczas zgromadzenia poznaję Lwią Łapę. Jak się później okazuje, brata Sójczej Łapy. Opowiada mu w jakich okolicznościach się poznali. Jednocześnie Lwia Łapa w myślach stwierdza, że jest ona najpiękniejszą kotką, jaką kiedykolwiek widział. Dopytuję o stan zdrowa Sójczej Łapy, na co Lwia Łapa zapewnia ją, że wszystko z nim w porządku. Młody kocur ku swojemu zdziwieniu czuje zazdrość, kiedy kotka komplementuję odwagę jego brata, zważywszy na jego ślepotę. Dołącza do nich inny uczeń z Klanu Pioruna, Mysia Łapa i rozmawiają przez chwilę na temat podstępnej zastępczyni z Klanu Cienia, Rdzawego Futra. Wrzosowa Łapa postanawia później przedstawić Lwią Łapę, Bryzowej Łapie. Wyjaśnia, że jest on najmłodszym uczniem w Klanie Wiatru, jednak rządzi się najbardziej z nich wszystkich. Bryzowa Łapa słyszy jej komentarz i uczniowie przez krótki czas drażnią się ze sobą. Wrzosowa Łapa wyjaśnia Lwiej Łapie, że Bryzowa Łapa myśli, że może ją ustawiać, ponieważ jego ojciec jest jej menotrem.

Sfora psów dostaję się na terytorium Klanu Wiatru. Wrzosowa Łapa bierzę udział w bitwie u boku swoich pobratymców i kotów z Klanu Pioruna. Kotka pomaga Lwiej Łapie odgonić jednego ze psów. Po wygranej bitwie, dziękuję Jeżynowemu Pazurowi za pomoc ofiarowaną ze strony Klanu Pioruna i dodaję, że mogłaby nawet zginąć, gdyby nie wsparcie Lwiej Łapy. Wronie Pióro brutalnie przerywa ich rozmowę i odtrąca Wrzosową Łapę na bok, twierdząc, że Klan Wiatru dałby sobie radę sam. Nocna Chmura wtrąca, że Wrzosowa Łapa jest ranna z winy Lwiej Łapy.

Podczas dziennego zgromadzenia uczniowie wywołują potyczkę. Wrzosowa Łapa walczy z Ostrokrzewiastą Łapą, a kotka z Klanu Pioruna ostatecznie wygrywa. Jednak podczas konkurencji, w której muszą wspinać się na drzewa, udaje jej się zwyciężyć. Pojedyncza Gwiazda jest dumny z córki, a Lwia Łapa spogląda na nią z zauroczeniem.

Omen Gwiazd

Czwarty uczeń

Wrzosowy Ogon jest wymieniona w spisie Klanów. Jej uczennicą jest Janowcowa Łapa.

Nocne szepty

Wrzosowy Ogon jest wymieniona w spisie Klanów.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Koty Klanu Wiatru
Przywódca Zajęcza Gwiazda
Zastępca Wronie Pióro
Medyk Pustułkowy Lot
Wojownicy Nocna ChmuraRozżarzona StopaLiściasty OgonBryzowa SkóraWrzosowy OgonTurzycowy WąsMała StopaOwsi PazurSkowronie SkrzydłoPrzycupnięta StopaPohukujący WąsPaprotkowa PręgaPierzasta SkóraMoręgowate Skrzydło
Uczniowie Drewniana ŁapaJabłkowa ŁapaGwiżdżąca ŁapaŚpiewająca ŁapaTrzepocząca Łapa
Karmicielki -
Kociaki -
Starszyzna Wąsiasty NosJanowcowy Ogon