FANDOM

Wrzosowy Ogon (ang. Heathertail) – partnerka Bryzowej Skóry, wojowniczka w Klanie Wiatru. Matka Dymnej Mgły, Moręgowatego Skrzydła, Drewnianej Łapy i Jabłkowej Łapy.

Wygląd

Wrzosowy Ogon jest małą, smukłą kotką o lśniącej, gładkiej, grubej jasnobrązowej sierści oraz dymnych, fioletowo-błękitnych oczach.

Charakter

Historia

Kotka jest uczennicą Klanu Wiatru. Spotyka na zgromadzeniach Lwią Łapę. Bardzo lubi złocistego kocura, w związku z czym proponuje mu spotkania w tunelach w na terenach Klanu Wiatru i Klanu Pioruna. Złocisty kocur się zgadza. Wrzosowa Łapa bawi się z kocurem w "Klan Ciemności". Ona jest przywódczynią, a Lwia Łapa jej zastępcą. Wkrótce jednak Lwia Łapa zaprzestaje spotykania się z kotką, aby być lojalnym Klanowi. Wrzosowa Łapa zgadza się na to, żeby już się nie spotykali. Niestety, pewnego dnia kociaki Klanu Wiatru giną w tunelach. Wrzosowa Łapa, Bryzowa Łapa, Lwia Łapa, Sójcza Łapa i Ostrokrzewowa Łapa szukają ich by zapobiec wojnie między Klanami. Tunele zostają zalane podczas deszczu, ale piątka uczniów bezpiecznie ucieka z młodymi.

Fabuła

Super Edycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Jeżynowa Gwiazda spotyka Wrzosowy Ogon, Wronie Pióro, Zajęczy Skok i jego ucznia Lekką Łapę rażąco wkraczającego na terytorium Klanu Pioruna, i zmierzającego w stronę strumienia, ale Jeżynowa Gwiazda nie jest w stanie zmierzyć się z nim tylko z Jessy, kotem domowy. Ten sam patrol jest ścigany przez granicę przez patrol Wiewiórczego Lotu. Koty Klanu Wiatru wyglądają na zaniedbane, ale żaden z nich nie jest poważnie ranny.

Cień Tygrysiego Serca

Wrzosowy Ogon nie pojawia się oficjalnie w Cień Tygrysiego Serca, jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Moc Trójki

Widzenie

Wrzosowa Łapa jest częścią patrolu, który znajduje Sójczą Łapę, tonącego w jeziorze drugiego dnia jako uczeń. Jest ze swoim mentorem, Wronim Piórem, wraz z Bryzową Łapą i jego mentorką, Białym Ogonem. Pyta Białego Ogona, czy będzie w porządku, a Wronie Pióro mówi jej, że nic mu nie będzie.

Omen Gwiazd

Czwarty uczeń

Wrzosowy Ogon nie pojawia się oficjalnie w Czwartym Uczniu, jednak jest wymieniona w spisie Klanów. Ma teraz ucznia, Janowcową Łapę.

Zanikające echa

Wrzosowy Ogon pojawia się po raz pierwszy w jednym ze wspomnień Lwiego Płomienia, przez które przechodzi Sójcze Pióro. Widzi Wrzosowy Ogon na skale w jaskini, gdzie zobaczył Skałę, czule patrząc na Lwiego Płomienia i mówiąc, że jest przywódcą Klanu.

Nocne szepty

Wrzosowy Ogon nie pojawia się oficjalnie w Nocne Szepty, jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Ciekawostki

Błędy

  • Wrzosowy Ogon została opisana jako szara.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki