FANDOM

Bycie w Ciemnym Lesie jest takie dziwne. Bo tak właściwie, niemal wszystkie tutaj koty są martwe!

—Wydrążony Lot do Bluszczowej Sadzawki, Zapomnianym Wojowniku

Wydrążony Lot (ang. Hollowflight) - dawny wojownik Klanu Rzeki. Trenował w Mrocznej Puszczy. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Wydrążony Lot jest ciemnobrązowym, pręgowanym kocurem z gładkim, jaśniejszym brzuchem. Możliwe, że jego oczy są żółte.

Historia

Omen Gwiazd

Czwarty Uczeń

Wydrążona Łapa nie pojawia się oficjalnie w tej książce, jednak jest wymieniony w spisie Klanów. Kocur jest uczniem Klanu Rzeki, a jego mentorem jest Trzcinowy Wąs.

Zanikające Echa

Wydrążona Łapa nie pojawia się oficjalnie w tej książce, jednak jest wymieniony w spisie Klanów.

Nocne Szepty

Wydrążona Łapa, razem z Mrówczą Skórą, Śnieżną Kitą, Postrzępionym Ogonem oraz Bluszczową Łapą, trenują w Mrocznej Puszczy. Bierze udział w sesji szkolenia, w której razem z kilkoma innymi kotami uczy się atakować w wodzie. Wojownicy zabierają ich do rzeki, w której mają trenować, jednak Bluszczowa Łapa nie jest pewna czy to rzeczywiście jest rzeka, przez swoją dziwną naturę. Po tym, jak zmarszczyła swój nos przez smród rzeki, Wydrążona Łapa stwierdza, że to było najlepsze, co Ciemny Las miał do zaoferowania. Kocur jest przydzielony do trenowania z Śnieżną Kitą, przez Jastrzębi Mróz. Kiedy wchodzi do wody, stwierdza, że ta woda nie jest prawdziwa, gdyż jest zbyt śluzowata. Śnieżna Kita wpycha go, przez co Wydrążona Łapa się potyka i próbuje utrzymać głowę nad powierzchnią.

Cytaty

On nie ma pojęcia, w co się pakuje, ale w sumie ja też nie.

Bluszczowa Sadzawka o Wydrążonej Łapie, który dołącza do Mrocznej Puszczy w Znaku księżyca, strona 135

Ich oczy błyszczały! To było tak, jakby byli prawdziwymi wojownikami Ciemnego Lasu.

Bluszczowa Łapa obserwuje Wydrążoną Łapę, oraz innych uczniów Mrocznej Puszczy w Nocnych szeptach, strona 289

Rozmawiałem z Jastrzębim Mrozem w śnie. Powiedziałem mu, że inni uczniowie się znęcają nade mną, więc on obiecał mi, że mnie nauczy, jak mam się przed nimi bronić.

—Wydrążona Łapa do Bluszczowej Sadzawki w Znaku księżyca, strona 135

Kocur Klanu Rzeki już nie był tym samym nerwowym uczniem, który po raz pierwszy przybył do Ciemnego Lasu, księżyc temu. Od tamtego moment nauczył się wiele, a jego ruchy były silne i pewne.

Bluszczowa Sadzawka myśli o postępach Wydrążonej Łapy w Zapomnianym wojowniku, strona 72