Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Och, oczywiście, że nie. Wspaniały, szanowany, przywódca Klanu Pioruna! Jednakże to na niego najpierw spadną kłopoty.

Głos do Cienistej Łapy, "Zaginione gwiazdy", strona 165} (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Zaginione gwiazdy (ang. Lost Stars) — pierwsza książka z siódmej serii "Złamany kodeks". Na okładce znajduje się Cienista Łapa[4].

Opis

Po raz pierwszy wszystkie pięć klanów na dobre zagościło się na terytorium wokół jeziora. Jednak kiedy nadciąga szokująco nieprzyjemna pora nagich drzew, nowe niebezpieczeństwo zaczyna się rozpowszechniać — cień, który zagraża oddanym przywódcom klanów, wierze kotów w ich przodków z Klanu Gwiazdy i kodeksowi wojownika, dzięki któremu żyją.
Wypełniona akcją i napięciem książka rozpoczynająca siódmy cykl Wojowników jest idealna nie tylko dla nowych czytelników, ale i również starych fanów, którzy będą wstrząśnięci po odkryciu nowych przygód dziejących się po "Wizji cieni".

Dedykacja

Specjalne podziękowania dla Cherith Baldry

Streszczenie

Duch w bliżej nieokreślonej rezydencji obserwuje Kałużowy Połysk i Cienistą Łapę, kierujących się w stronę Księżycowej Sadzawki na spotkanie o półksiężycu. Kiwa głową z aprobatą, widząc zapał Cienistej Łapy i stwierdza, że ​​w klanach nadchodzą wielkie zmiany, i, że Cienista Łapa będzie miał do odegrania dużą rolę i że jego imię zostanie zapamiętane tak długo, jak klany przeżyją.

Cienista Łapa pielęgnuje swoje futro, gdy Gołębie Skrzydło i Tygrysia Gwiazda podchodzą i patrzą na niego z dumą i radością w oczach. Tygrysia Gwiazda mówi Cienistej Łapie, że przybyli tylko po to, aby go odprowadzić do Księżycowej Sadzawki. Cienista Łapa pyta jego ojca, czy coś się stało. Jest z tego powodu bardzo zawstydzony, czując, że jego rodzice nadal traktują go jak kociaka w żłobku. Potem myśli, że jego rodzice nie robili takiego zamieszania, kiedy jego rodzeństwo z miotu, Skoczny Krok i Świetlisty Skok, zostali wojownikami, ale potem decyduje, że to prawdopodobnie dlatego, że jest uczniem medyka lub z powodu ataków, które miał, gdy był kociakiem. Myśli, że jego rodzice mają nadzieję, że przy odpowiednim przeszkoleniu z innymi medykami stanie się normalny. Cienista Łapa to bardzo nerwowy kot.

Później medycy zdają sobie sprawę, że nie mogą skontaktować się z Klanem Gwiazdy. Wszyscy myślą, że dzieje się tak z powodu zamrożenia Księżycowej Sadzawki, ale Cienista Łapa wyczuwa, że ​​to coś innego, z powodu niektórych działań Jeżynowej Gwiazdy. Ma w głowie tajemniczy głos, który mówi mu o „zdrajcach kodeksu".

Emoji AshfurThinking.png

Daty publikacji

  • Lost Stars (EN), HarperCollins (Twarda okładka), 9 kwietnia 2019[3]
  • Lost Stars (EN), HarperCollins (E-book), 9 kwietnia 2019[3]
  • Lost Stars (EN), HarperCollins (Miękka okładka), 7 kwietnia 2020[3]
  • Tapte stjerner (NO), Juritzen Jr. (Książka w broszurowej oprawie), 9 kwietnia 2019[5]
  • Verlorene Sterne (DE), Beltz & Gelberg (Twarda okładka), 12 lutego 2020[6]
  • 迷失群星 (ZH), Morningstar (w broszurowej oprawie), 1 stycznia 2021[7]

Zobacz także

Galeria

Angielskie okładki

Okładki innych wersji językowych

Przypisy

  1. Wyjawione w dedykacji
  2. Wyjawione na stopce redakcyjnej
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 3,7 Wyjawione na stronie HarperCollins
  4. Wyjawione na profilu Cienistego Wzroku
  5. bokklubben.no
  6. beltz.de
  7. Morningstar.com

Advertisement