FANDOM

Klan Cienia również przeprasza. Mieliśmy swoje powody, by zrobić to, co zrobiliśmy, ale żałuję, że sprawiliśmy tobie i twojemu klanowi tyle cierpienia.

—Zaranna Gwiazda przeprasza Chmurną Gwiazdę, "Misja Ognistej Gwiazdy", strona 510

Zaranna Gwiazda (ang. Dawnstar) – dawna przywódczyni Klanu Cienia, obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Zaranna Gwiazda to smukła[3], kremowobrązowa kotka[2] z zielonymi oczami[4].

Historia

Super Edycje

Tajemnica Żółtego Kła

Zaranna Gwiazda pojawia się na ceremonii przywództwa Postrzępionej Skóry. Nadaje mu dziewiąte życie, a później woła jego imię wraz z resztą Klanu Gwiazdy.

Misja Ognistej Gwiazdy

Zaranna Gwiazda to przywódczyni starożytnego Klanu Cienia.

Kocica tłumaczy Szybkiej Gwieździe, że nie mogą jeszcze rozpocząć Zgromadzenia, gdyż Klan Nieba jeszcze nie przyszedł. Gdy wreszcie koty pojawiają się, Zaranna Gwiazda jest zadowolona. Gdy Chmurna Gwiazda prosi o powiększenie swojego terytorium, Zaranna Gwiazda odmawia, mówiąc, że Klan Cienia jest największym z leśnych klanów, więc potrzebują swojej zwierzyny bardziej niż ktokolwiek.

Kocica pojawia się na ceremonii Liściastej Gwiazdy. Mówi, że jest jej bardzo przykro z powodu wcześniejszej odmowy, który zmusiła Klan Nieba do opuszczenia lasu. Zaranna Gwiazda żałuje, że tak wiele cierpień spadło na Chmurną Gwiazdę i jego klan. Ognista Gwiazda jest zdziwiony, że tak zgrabna kotka może być przywódczynią Klanu Cienia, klanu, który uważał za największa uciążliwość w lesie. Uważa, że prawdopodobnie Klan Cienia był kiedyś całkowicie inny niż w obecnych czasach.

Zaranna Gwiazda daje Liściastej Gwieździe życie z darem determinacji, by używała go stawiając swoje łapy na nowej ścieżce życia. Przywódczyni mówi Ognistej Gwieździe, że ona i inny przywódcy popełnili kiedyś błąd, dlatego teraz pomogła Klanowi Nieba.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", strona 510
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", spis Klanów
  3. Wyjawione w "Podróży Chmurnej Gwiazdy", rozdział 6
  4. Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", strona 509