FANDOM

Warning

Ziębia Łapa (ang. Finchpaw) - uczennica w Klanie Pioruna, córka Roziskrzonej Skóry i Skowrończej Pieśni, siostra Płomiennej Łapy i Migotka. Również przybrana córka Szczawiowej Pręgi, a przybrana siostra Zatokowej Łapy i Mirtowej Łapy.

Pojawiła się po raz pierwszy w Zaginionych gwiazdach

Wygląd

Ziębia Łapa jest szylkretową kotką.[2]

Historia

Urodziła się wraz z dwoma braćmi, Płomykiem i Migotkiem, ten ostatni niestety urodził się martwy. Niedługo po porodzie umiera jej ojciec, Skowrończa Pieśń. Śmierć dwóch członków rodziny zdruzgotało Roziskrzoną Skórę, jej matkę. Kotka popadła wtedy w depresje i nie mogła się opiekować swoimi nowo narodzonymi dziećmi, dlatego oddano tymczasowo Ziębę i jej żyjącego brata pod opiekę Szczawiowej Pręgi. Kilka księżyców później młoda szylkretka zostaje uczennicą, od tamtej pory nazywa się Ziębia Łapa. Na jej mentorkę zostaje przydzielona Rozżarzone Serce.

Fabuła

Złamany Kodeks

Zaginione gwiazdy

Razem z jej bratem, Płomykiem, pojawiają się na krótką chwilę, gdy ich matka i Szczawiowa Pręga wychodzą na spotkanie Klanu ze żłobka.

Później, gdy Roziskrzona Skóra rozmawia z Wiewiórczym Lotem, Ziębą i Płomykiem, skaczą dookoła obserwowane przez Szczawiową Pręgę. Kiedy ciało Jeżynowej Gwiazdy zostaje przyniesione do obozu, ona i Płomyk patrzą na niego ze smutkiem, wraz z Zatoczkiem i Mirtką.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Cichej odwilży", nieokreślone
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Wyjawione w "[[Zaginione gwiazdy|Zaginionych gwiazdach]]", spis Klanów
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Wyjawione w "Nadziei Wiewiórczego Lotu", strona 259
  4. Wyjawione w "Nadziei Wiewiórczego Lotu", strona 107