FANDOM

Warning

Ziębowy Lot (ang. Finchflight)wojownik Klanu Cienia. Partner Porannej Chmury i ojciec Bajorka i Kwiatka.

Wygląd

Ziębowy Lot jest czarno-białym kocurem.

Fabuła

Super Edycje

Odwet Wysokiej Gwiazdy

Ziębowy Lot nie występuje w książce, ale jest w spisie klanów.

Tajemnica Żółtego Kła

Ziębowy Lot jest wojownikiem Klanie Cienia.

Kiedy zostaje mentorem Jarzębinowej Łapy, mruczy dumnie i styka się noskami ze swoją uczennicą. Krótko jest widziany z Jarzębinową Łapą, oprowadzając ją po okolicy, tak jak Jeleni Sus Żółtę Łapę.

Ziębiowy Lot mówi Burszytnowemu Liściowi, Jeleniemu Susowi i ich uczniom, że Jarzębinowa Łapa złapała szpaka podczas polowania, oraz, że ona i Orzechowa Łapa spisali się naprawdę dobrze. Następnie mają wspólny trening bitewny z udziałem całej trójki rodzeństwa i ich mentorów. Ziębowy Lot martwi się, gdy Osmolona Łapa przypadkowo zranił jego uczennice. Jarzębinowa Łapa mówi, że mimo to, chce kontynuować. Jej mentor zgadza się, ale mówi wszystkim, by byli ostrożniejsi. W końcu kończą trening i mówi Jarzębinowej Łapie, aby Szałwiowy Wąs sprawdziła jej zadrapania.

Jarzębinowa Łapa wspomina, że w walce z Klanem Wiatru ​​wykorzystała najnowszy ruch, którego nauczył ją Ziębowy Lot. Przed atakiem na szczury, Ziębowy Lot syczy na Jarzębinową Łapę i Żółtą Łapę, by zachowały spokój i nakazuje Żółtej Łapie dołączyć do jego patrolu.

Ziębowy Lot wraca do obozu z prowadzonym przez niego patrolem, wraz z Postrzępioną Skórą. Bursztynowy Liść mówi do Ziębowego Lotu, że Rdzawa Łapa i Głaz są naprawdę godnymi członkami klanu, biorąc pod uwagę, że wcześniej byli kotami domowymi i mogą w końcu zostać wojownikami. Ziębowy Lot zgadza się z tym, że ciężko pracują, a Mysie Skrzydło dodaje, że robią wszystko, aby zrozumieć kodeks wojownika.

Ziębowy Lot idzie odwiedzić Szałwiowy Wąs, aby ta pozbyła się ciernia w jego łapie, ale widzi tylko Żółty Kieł. Decyduje, że ona będzie musiała się nim zająć. Mówi, że cierń jest uciążliwy, ponieważ miał iść na patrol, by polować na szczury z Paprociową Stopą. Żółty Kieł próbuje pozbyć się ciernia, ale przypadkowo go ugryzła. Szałwiowy Wąs pojawia się, a kiedy Żółty Kieł wyjaśniła, co się stało, powiedziała jej, że zrobiła wszytko tak jak powinna. Ziębowy Lot warczy, że nie postąpiła słusznie, gdy go ugryzła. Szałwiowy Wąs kończy wyciąganie ciernia, a Ziębowy Lot wybiega, by dogonić patrol.

W kolejnym ataku szczurów, Ziębowy Lot zostaje wybrany z Złamanym Ogonem, Obłoczną Skórą i Czarną Stopą, by poczekali, zanim wyskoczą i okrążają kilka szczurów. Wykonują rozkazy i pomagają zaatakować szczury.

Ostatni raz wspominany jest gdy siedzi z Bursztynowym Liściem i Obłoczną Skórą w pobliżu legowiska wojowników, omawiając najlepsze miejsca do polowań.

Galeria postaci