FANDOM

Warning
Dajcie spokój. Wszyscy słyszeliście przywódców. Musimy zrobić wszystko, aby Klan Gwiazdy nas usłyszał.

—Zjeżony Mróz do innych kotów na Zgromadzeniu, "Zaginione gwiazdy", strona 190-191

Zjeżony Mróz (ang. Bristlefrost) - córka Bluszczowej Sadzawki i Paprotkowej Pieśni. Siostra Kwiecistego Ucha i Trzepoczącego Pazura. Wojowniczka w Klanie Pioruna pod przewodnictwem Jeżynowej Gwiazdy i Wiewiórczego Lotu.

Wygląd

Zjeżony Mróz jest blado-szarą kotką o gęstym futrze i błękitnych oczach.

Charakter

Zjeżony Mróz jest odważna, wrażliwa, współczująca i chętna do pomocy. Ma silne poczucie obowiązku i głębokie zaufanie do kodeksu wojownika. Lojalne poświęcenie dla kodeksu wojownika sprawiło, że fałszywy Jeżynowa Gwiazda zaczął nią manipulować. Miała obsesję wobec niego do tego stopnia, że nie chciała uwierzyć Korzennej Łapie lub Wiewiórczemu Lotowi, kiedy mówili, że przywódca Klanu Pioruna jest oszustem.

Fabuła

Wizja Cieni

Rzeka ognia

Olchowe Serce zagląda do żłobka, gdzie zauważa Bluszczową Sadzawkę oraz trójkę jej kociąt, tulących się do brzucha matki. Ich ojciec, Paprotkowa Pieśń, siedzi obok, dumnie patrząc na swoją rodzinę. Bluszczowa Sadzawka mówi medykowi, że wybrała już imiona dla kociąt. Przedstawia mu dwie swoje córki: Jeżyka i Kwiatka oraz syna, Trzepotka. Olchowe Serce mówi karmicielce, że jej kociaki są piękne, jego uraza znika i pochyla się, by szybko sprawdzić kocięta.

Ceremonie

Ceremonia wojownika

Jeżynowa Gwiazda: Więc ja, Jeżynowa Gwiazda, przywódca Klanu Pioruna, wzywam moich walecznych przodków, by spojrzeli na tego ucznia. Ona... trenowała pilnie, by poznać zasady waszego szlachetnego kodeksu. Polecam wam ją jako kolejnego wojownika. Zjeżona Łapo, czy obiecujesz przestrzegać kodeksu wojownika oraz chronić ten klan i bronić go nawet za cenę życia?
Zjeżona Łapa: Obiecuję.
Jeżynowa Gwiazda: W takim razie, mocą Klanu Gwiazdy, nadaję ci imię wojownika. Zjeżona Łapo, od tej chwili będziesz znana jako Zjeżony Mróz. Klan Gwiazdy uznaje twoje umiejętności i determinację, witamy cię jako pełnoprawnego wojownika Klanu Pioruna.
Wszyscy: Zjeżony Mróz! Zjeżony Mróz!

Zaginione gwiazdy, strony 139-140

Ceremonia zastępcy

Fałszywy Jeżynowa Gwiazda: A więc, muszę wyznaczyć nowego zastępcę. Wypowiadam te słowa przed Klanem Gwiazdy, aby duchy naszych przodków mogły usłyszeć i zaakceptować mój wybór. Zjeżony Mróz zostanie nowym zastępcą Klanu Pioruna.

Skryte cienie, strona 199

Ciekawostki

Cytaty

Warning

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Warning